Farmers Insurance Open!

Igår var den första dagen då man kunde gå i shorts utan att frysa.
Så vi bestämde oss för att försöka hitta en strand, det var lättare sagt än gjort.
Efter att ha yrat rundor med en GPS som visade att en strand skulle ligga på en gata mitt inne i staden... så hittade vi tillslut en lång stor strand. Problemet var bara att där blåste ganska bra och det var inte alls lika varmt och skönt som vid hotellet. Men men, vi åt lite lunch och kollade på folk som surfade och njöt lite av solen ändå.

Sen var det dags för minigolf på en vilda västern bana!





Och jag vann!
Med TOLV slag! ;D
Efter vinsten körde vi hem och slappade resten av kvällen.


Idag åkte vi och kollade på Farmers Insurance Open strax utanför San Diego.
När vi skulle gå in så fick vi reda på att det var förbjudet att ha med kamera och mobilerna skulle vara avstängda... Jag höll nästan på att börja gråta av ilska att jag inte fick ha med min bästa vän, kameran, in på området. :(
Men men, det var bara att traska tillbaka till bilen och lägga av den.
Efter att ha surat en liten stund kunde jag inte låta bli att bli glad igen, det var ju inte några amatörer som spelade precis. Och vi lyckades ta några smygfoton med mobilkameran ändå!

Rickie Fowler i oranga kläder till höger!



Dustin Johnson!



Bubba Watson!



Rickie Fowler på träningsgreenen.



Fin bana!





Tyvärr blev det inte så många fler bilder.
Vågade knappt visa mobilen när det gick runt poliser och skällde ut alla som höll en mobiltelefon i handen. Men det var en riktigt bra dag där vi fick se många bra spelare!
Pontus fick i alla fall många autografer! :)



Och jag fick en av Phil Mickelson!
Vi ville haft av Ernie Els, Bubba Watson, Dustin Johnson och Rickie Fowler också..
Men vi missade dom..
Så jag hade ju hoppats på att kunna fylla ut mitt lilla papper lite bättre haha Men jag är nöjd ändå, att ha fått träffa Mickelson räcker långt!



Dessutom fick vi pratat lite med Jonas Blixt, en av de två svenska spelarna som spelade idag. När han förstod att vi också var svenskar skakade han hand och frågade lite vad vi gjorde här och var i Sverige vi kom ifrån! Riktigt roligt! :)

Nu ska vi sova och hoppas på att den värsta bonnabrännan har lagt sig tills imorgon!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj oj vilken härlig dag det verkar ha blivit trotts kameran:-) Vi satt o försökte se er men icke..

kramar

2012-01-27 @ 07:26:24
Postat av: Cia

Inte illa! Det blev ju en hel del foto i alla fall ;-) Alla hälsar,kram!

2012-01-27 @ 07:45:30
Postat av: Maria

att vinna med 12 slag är nästan utklassning :)!!!

2012-01-27 @ 09:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0