Beverly Hills & Hollywood

Idag tog vi en liten tur till Beverly Hills (med kändiskarta och allt haha) för att spana in var alla berömda människor bor eller har bott.



Det var inte det lättaste haha
Dels för att varken jag eller Pontus är särskilt bra på kändisar och för att det verkligen inte är lätt att hitta till alla hus. När man väl hittar så ser man knappt något för alla höga buskar och murar haha Men det var riktigt kul ändå. Så otroligt vackra hus där finns!







Tog knappt några bilder eftersom jag fick agera kartläsare, men jag kan försäkra er om att Beverly Hills är väl värt ett besök! Även om man inte är så haj på kändisar haha

Efter lite lunch bestämde vi oss för att checka in på hotellet.
Det ligger riktigt bra, på samma gata som Walk of Fame och vårt rum är väldigt fint! Här ska vi stanna i 6 nätter tills vi ska lämna bilen. Det är skönt att veta var man ska sova om nätterna nu framöver och inte behöva oroa sig om vilket motell man ska ta in på efter en dag ute på vägarna.

När vi väl var på samma gata som Walk of Fame så bestämde vi oss för att gå dit också!



Inte visste jag att John var kändis! hahah



Michael Jackson



Lyckan var total när jag fann detta haha
(Harry, Ron & Hermione's handavtryck och fotavtryck hihi)





Vårt hotell



Imorgon blir det nog Universal Studios!
Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0